Marka pracodawcy na talerzu: bezpłatny e-book
Zajmujesz się lub interesujesz employer brandingiem, czyli budowaniem wizerunku pracodawcy? Planujesz zaserwować w swojej organizacji jeszcze skuteczniejsze lub nowe działania HR? Zależy Ci, aby przyniosły one wymierne korzyści biznesowe? Ten materiał jest dla Ciebie - za darmo.
- kiedy organizacji potrzebne jest badanie satysfakcji, a kiedy dobrym pomysłem będzie zrobienie badania wizerunku pracodawcy,
- na jakie pytania działu HR i zarządu odpowie badanie satysfakcji, a na jakie badanie wizerunku,
- skąd czerpać bezpłatną wiedzę niezbędną do analizy wizerunku pracodawcy,
- na czym polega różnica między badaniem satysfakcji a zaangażowania,
- dlaczego podstawowa analiza procentowa ankiety satysfakcji może wprowadzać w błąd,
- na co zwracać uwagę wybierając dostawcę badań dedykowanych,
- oraz wiele więcej…
Spis treści e-przewodnika:
- ZNACZENIE MARKI PRACODAWCY
- Czy znana marka konsumencka pomaga?
- BADANIA = WIEDZABadania prowadzone wewnątrz organizacji
- Badania zewnętrzne
- Czym się kierować wybierając partnera badawczego
- SPECYFIKA PROJEKTÓW BADAŃ SATYSFAKCJI I ZAANGAŻOWANIA
- Satysfakcja a zaangażowanie
- Kiedy szczególnie warto badać satysfakcję pracowników?
- Jak przeprowadzić badanie satysfakcji z pracy i zaangażowania pracowników, które będzie faktycznie przydatne dla organizacji?
- SPECYFIKA BADAŃ WIZERUNKOWYCH ZEWNĘTRZNYCH
- JAK WYKORZYSTYWAĆ BADANIA?
- Wiedza i korzyści z badań zaangażowania
- Wiedza i korzyści z badań wizerunkowych