Facebook Pixel

Ulubione oferty

Zajmujesz się lub interesujesz employer brandingiem, czyli budowaniem wizerunku pracodawcy? Planujesz zaserwować w swojej organizacji jeszcze skuteczniejsze lub nowe działania HR? Zależy Ci, aby przyniosły one wymierne korzyści biznesowe? Ten materiał jest dla Ciebie - za darmo.

Przygotowaliśmy (oczywiście bezpłatny) e-przewodnik „Marka pracodawcy na talerzu: jak ugryźć badania wizerunku i satysfakcji?”, czyli 23 strony informacji, które pomogą specjalistom z obszaru HR i employer brandingu zastosować te narzędzia w codziennej praktyce.

Eksperci z Antal HR Consulting i Antal Market Research odpowiadają w materiale m.in. na pytania:
  • kiedy organizacji potrzebne jest badanie satysfakcji, a kiedy dobrym pomysłem będzie zrobienie badania wizerunku pracodawcy,
  • na jakie pytania działu HR i zarządu odpowie badanie satysfakcji, a na jakie badanie wizerunku,
  • skąd czerpać bezpłatną wiedzę niezbędną do analizy wizerunku pracodawcy,
  • na czym polega różnica między badaniem satysfakcji a zaangażowania,
  • dlaczego podstawowa analiza procentowa ankiety satysfakcji może wprowadzać w błąd,
  • na co zwracać uwagę wybierając dostawcę badań dedykowanych,
  • oraz wiele więcej…

Pobierz raport

Spis treści e-przewodnika: 

  • ZNACZENIE MARKI PRACODAWCY
  • Czy znana marka konsumencka pomaga?
  • BADANIA = WIEDZABadania prowadzone wewnątrz organizacji
  • Badania zewnętrzne
  • Czym się kierować wybierając partnera badawczego
  • SPECYFIKA PROJEKTÓW BADAŃ SATYSFAKCJI I ZAANGAŻOWANIA
  • Satysfakcja a zaangażowanie
  • Kiedy szczególnie warto badać satysfakcję pracowników?
  • Jak przeprowadzić badanie satysfakcji z pracy i zaangażowania pracowników, które będzie faktycznie przydatne dla organizacji?
  • SPECYFIKA BADAŃ WIZERUNKOWYCH ZEWNĘTRZNYCH
  • JAK WYKORZYSTYWAĆ BADANIA?
  • Wiedza i korzyści z badań zaangażowania
  • Wiedza i korzyści z badań wizerunkowych

 

Masz pytania? Skontaktuj się z autorem: