Benefity pozapłacowe – wymóg czy trend?

W dobie rynku pracownika i związanych z tym wciąż rosnących wyzwań dla pracodawców, coraz większą rolę odgrywają proponowane przez firmy benefity. Świadczenia pozapłacowe stały się jednym z głównym elementów rywalizacji o kandydatów i są dzisiaj rynkowym standardem. Stanowią one kartę przetargową przy rekrutacjach, zwłaszcza w momencie, kiedy firmy mają ograniczone możliwości konkurowania wysokością płac jak i są bardzo praktycznym narzędziem wynagradzania i motywowania pracowników. Obecnie pracodawcy prześcigają się pod kątem proponowania nieszablonowych i atrakcyjnych benefitów.

Wspólnie z firmą Sodexo zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie badania, którego celem jest zweryfikowanie siatki benefitów oferowanych w firmach z branży farmaceutycznej i rynku medycznego i odpowiedź na pytanie, jakie funkcje benefity spełniają w tym sektorze.

Wyniki badania zostaną przedstawione na wydarzeniu branżowym, organizowanym w Kuźni Kulturalnej na Wilanowie w dniu 28.09.2017

Agenda

8:45 - 9:00 Rejestracja
9:00 - 9:20 Wyniki badania „Polityka zarządzania benefitami w sektorze farmacji i rynku medycznego” – Krzysztof Fiłonowicz, Konsultant Antal Pharma&Medical Devices, Magda Wiśniewska, Business Development Manager, Sodexo
9:20 - 10:05 Recepta na zaangażowanego pracownika – Magda Wiśniewska, Business Development Manager, Sodexo
10:05 - 10:15 Przerwa
10:15 - 11:45 Warsztat: Badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników – rola świadczeń dodatkowych – Magdalena Kaczkowska – Serafińska, Konsultant Antal HR Consulting
11:45 - 12:30 Atrakcyjne miejsce pracy – nowy sposób na pozyskanie i zatrzymanie talentów w organizacji – Karolina Manikowska, Dyrektor Działu Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy, Nowy Styl Group
12:30 - 13:30 Lunch

Na spotkanie zapraszamy przedstawicieli działów HR z branży farmaceutycznej i sprzętu medycznego. Liczba miejsc ograniczona. Prosimy o rejestrację na wydarzenie do dnia 25.09.2017

*Organizator nie przyjmuje zgłoszeń uczestnictwa od firm, które są dostawcami usług i produktów dla HR.

Termin: 28.09.2017
Miejsce: Kuźnia kulturalna, Adres: Stanisława Kostki Potockiego 24, 02-958 Warszawa
Możliwość zaparkowania przy restauracji.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Zgłoszenia na konferencję będą selekcjonowane. Potwierdzenie udziału otrzymają Państwo na adres mailowy. Liczba miejsc ograniczona. W ramach rejestracji na wydarzenie gorąco zachęcamy Państwa do wsparcia fundacji Alivia. Mogą to Państwo uczynić wpłacając dowolną kwoty na konto fundacji.

Więcej informacji o fundacji i jej działaniach znajdziesz na stronie alivia.org.pl.

Dane do przelewu:
Alivia – fundacja onkologiczna osób młodych
PL 93 2490 0005 0000 4520 1698 1881
Z dopiskiem "darowizna na cele statutowe".

Jako organizator wydarzenia wszystkim darczyńcom serdecznie dziękujemy.

Rejestracja

Partner strategiczny wydarzenia:

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Sodexo
Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa od 19 lat, a także ekspertem w zakresie programów motywacyjnych oraz zarządzania efektywnością. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 45 tysięcy klientów i ponad 3,7 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku. W 2016 roku firma Aon Hewitt, światowy lider w doradztwie i rozwiązaniach outsourcingowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, doceniła po raz kolejny działania Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce przyznając firmie certyfikat Aon Hewitt Best Employer™ na poziomie międzynarodowym i krajowym.

Patronat medialny:

Pharmaceutical Representative Polska

    Pharmaceutical representative
Pharmaceutical Representative Polska jest branżowym czasopismem skierowanym do profesjonalistów firm farmaceutycznych, w szczególności do menedżerów sprzedaży i marketingu, przedstawicieli medycznych/farmaceutycznych oraz trenerów. Pharmaceutical Representative Polska dostarcza dużym i małym firmom bieżące informacje z rynku globalnego oraz polskiego, a także wiedzę typu „how to” niezbędną w codziennej pracy Przedstawicieli terenowych na co dzień współpracujących z lekarzami, farmaceutami oraz instytucjami służby zdrowia.
Pharmaceutical Representative Polska stanowi doskonałe wsparcie dla Menedżerów, Trenerów oraz działów HR w doskonaleniu kompetencji biznesowych zespołów sprzedaży firm farmaceutycznych. Pozwala także menedżerom średniego i najwyższego szczebla być na bieżąco z trendami globalnego rynku farmaceutycznego, które powinni uwzględniać w budowie taktyk i strategii w prowadzonych przez siebie przedsiębiorstwach.

O fundacji

    Fundacja Onkologiczna Alivia
Fundacja Onkologiczna Alivia wspiera pacjentów onkologicznych i ich rodziny otaczając ich kompleksową opieką. Nie tylko pomaga im zbierać fundusze ale przede wszystkim mobilizuje ich i aktywizuje by stawili czoła chorobie. Zapewnia im wsparcie oraz narzędzia do samodzielnego szukania cennych informacji, które mogą pomóc w procesie leczenia.

Wesprzyj Fundację Onkologiczną Alivia. Zostań darczyńcą. Pomóż wpłynąć na los chorych na nowotwory.

 

Witaj ponownie!

Od czasu Twojej ostatniej wizyty pojawiło się 26 nowych ofert na hasło
Informatyk SAP Warszawa

Możesz podejrzeć je tutaj